The Liebster Blog Award - Wyróżniona wyróżniam ...

Jak widzicie po tytule posta zostałam wyróżniona :) A to wszystko dzięki oriental girl 888. Dziękuję Ci za to serdecznie :) Zgodnie z zasadami odpowiadam na pytania i wyróżniam kolejne blogi. 

Na początek kilka słów o mnie:

1. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
Księgową :) zawsze fascynowała mnie praca mojej mamy, która tak dostojnie liczyła na ogromniachnym kalkulatorze. Wtedy widziałam siebie jako elegancką Panią z pomalowanymi paznokciami stukającą w klawisze.
A kim zostałam? - Panią Biotechnolog, pracującą w laboratorium analizy ścieków (paznokcie i usta maluję regularnie; na kalkulatorze może nie liczę dużo, ale za to namiętnie klikam w klawiaturę komputera- więc chyba marzenia się spełniają :)

2. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Heaven is a place on Earth

3. Gdzie wybrałabyś się w podróż marzeń?
Wybrałabym się w Bieszczady i zostałabym już tam na zawsze 

4. Co Cię uszczęśliwia w życiu?
moja cudowna rodzina :)

5. Jakie jest Twoje ulubione ciasto/ deser?
Drożdżówka zdecydowanie (jeżeli też ją lubicie, a czasami Wam nie wychodzi albo nie macie czasu  na wyrabianie ciasta to polecam genialny przepis DLA LENIWYCH - wychodzi zawsze i nieziemsko smakuje)

6. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Cz.....arny? a może Cz.... erwony? Któryś z tych, sama nie wiem który :)

7. Pies czy kot?
Pies - o pięknym imieniu Milka - choć nie jest fioletowo-biała to niezaprzeczalnie czarno-biała krowa - wszystkie dzieci tak na nią wołają

8. Co poprawia Ci humor? 
Może nie co a kto - mój mąż jest w tym the best

9. Co najbardziej cenisz u ludzi?
Naturalność

10. Czego chciałabyś się nauczyć?
Odpoczywać :)

11. Film, który warto zobaczyć? 
August Rush - o ile ktoś tego jeszcze nie widział :)

No i czas na moje wyróżnienia: 

Dziewczyny czekam na odpowiedzi na moje pytania:
  1. Moja przygoda z blogowaniem zaczyna się od... ?
  2. Ulubione miejsce na wakacje to ...?
  3. Chciałabym....?
  4. Nie znoszę ...?
  5. Kiedy jestem sama...?
  6. Chciałabym zamieszkać w ... ?
  7. Moim marzeniem jest...?
  8. Kiedy pada deszcz...?
  9. Moją miłością jest...?
  10. Jestem...?
  11. Kiedy nie tworzę...?
Jeżeli tylko macie na to ochotę zapraszam do zabawy. A ja tymczasem zmykam pod pierzynkę. Kolorowych snów...

Komentarze

  1. Dziękuję za przyjęcie wyróżnienia a zarówno cieszę się, że mogłam poczytać coś o Tobie. Drożdżówkę też lubię i zaraz będę patrzeć na przepis :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis jest superowy - kiedyś zawsze byłam cała upaciana w cieście i wykończona wyrabianiem ciasta - a tutaj szybko i przyjemnie a ciacho najlepsze jakie kiedykolwiek jadłam :)

      Usuń
  2. Gratuluję!!! i niezmiernie się cieszę, że pomyślałaś o mnie:)))))))) Dziękuję za wyróżnienie:)))) Fajny początek soboty -" jupi jajej" czy jakoś tak:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mogłam sprawić Ci przyjemność - zasłużyłaś :) pozdrawiam ciepluchno :)

      Usuń
  3. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie :))) To moje pierwsze więc aż serducho podskoczyło mi po przeczytaniu posta :))) Miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki za wyróżnienie :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja dziękuję za wyróżnienie :) Też mi serducho podskoczyło i bardzo miło mi się zrobiło :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie macie babeczki pojęcia jak ja się cieszę, że Wy się ciszycie :) ściskam serdecznie

      Usuń
  6. jej bardzo dziękuje za wyróżnienie! :) będę zaglądać... tak bez pozwolenia :P ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo i nie krępuj się podglądać, zaglądać itp... pozdrawiam

      Usuń
  7. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

A mówią że podglądactwo to zły nawyk - Drogi Czytelniku dziękuję za to, że podglądasz to co tworzę

Popularne posty